FAQs

Hvordan bestiller jeg?

Alle bestillinger på www.puksdeli.dk skal ske som følger, medmindre andet er aftalt:

1. Vælg varer og antal, som du ønsker og læg dem i indkøbskurven

2. Fra indkøbskurven på sidens højre side kan du løbende følge din bestilling og vælge “gå til kurv”

3. Fra vareoversigten kan ordren justeres, hvorefter der fortsættes til levering

4. Indtast dine kundeoplysninger

5. Bekræft at alle oplysninger er korrekte, acceptér vores handelsbetingelser og godkend ordren ved at betale

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med ét af disse betalingskort:

  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Mastercard
  • Maestro
  • JCB

Din betaling hæves først, når vi har afsendt din bestilling fra vores takeaway. Vi opkræver kun et kortgebyr på alle erhvervskort og private kort udstedt uden for Danmark.

Det er også muligt at få fremsendt en faktura, hvis du er godkendt som fakturakunde, hør os gerne om mulighederne.

Alle priser på Puk's Deli er inklusiv moms og alle afgifter. Puk's Deli tager forbehold for skrive- og prisfejl.

Hvornår kan jeg hente maden?

Vi har typisk maden klar indenfor 15-20 minutter afhængig af tidspunkt og travlhed.

Hvor henter jeg min ordre?

Afhentning af ordrer bestilt via www.puksdeli.dk kan ske fra:
Puk's Deli
Vandkunsten 6, 1467 København K,
Telefon: 33161633.

Kunden forpligter sig til at afhente sine varer på det aftalte tidspunkt, efter 3 timer kaseres varene og varene refunderes ikke. Hvis de 3 timer overskriver tidspunktet for lukketid kaseres varene under alle omstændigheder. Det kan forholde sig anderledes, hvis kunden har en skriftlig aftale.

Bringer i ud?

Puk's deli leverer igennem www.wolt.dk til hele Storkøbenhavn og store dele af Nordsjælland.

Bemærk at vi ikke garanterer, at kunne levere på det eksakte tidspunkt. Normalt vil vi kunne levere +/- 30 minutter indenfor det angivne tidspunkt.
I weekender og i særligt travle perioder, som i julen, påsken og pinsen, kan der opstå forsinkelser på op i mod 45 minutter til en time ift. det angivne leveringstidspunkt. Bestil derfor maden i god tid.

Ved levering af catering tilhører alle plastickasser og fade mm. Puk's Deli. Kasserne og fadene inspiceres og genbruges til nye ordrer. Vi forbeholder os retten til at opkræve betaling som erstatning for beskadige eller bortkomne kasser og fade.

Opkræver I gebyr for poser?

Ja, i henhold til dansk lovgivning opkræver vi et mindre miljøgebyr på 4kr for bæreposer ved takeaway. Du kan vælge, om du vil have posen med eller ej.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Vi ønsker at være så fleksible som muligt, men da vi laver maden fra bunden og bemander afhængig af travlhed, har vi nogle vilkår omkring ændringer og annullering vedr. ordrer hos os. Medmindre andet er specifikt skriftligt aftalt fra vores side, forholder vi os til nedenstående vilkår.

Ændringer og annullering kan ikke foretages senere end 3 døgn før ordren.

Ved annullering eller nedjustering efter denne frist opkræves 100% af det bestilte.

Opjusteringer afhænger af omfang, dato og tidspunkt. Vi gør altid vores bedste for at imødekomme jeres ønsker.

Kontakt Customer Care på info@puksdeli.dk eller telefon 33161633.

Tilbyder I virksomheds-ordninger?

Ja, vi leverer gerne til kontorer og mødelokaler – både til daglig og til enkeltstående arrangementer.
Kontakt os for en uforpligtende samtale og tilbud.

Tel: +45 33 16 16 33

Mail: info@puksdeli.dk

Har I information om allergener?

Ja, alle vores produkter er mærket med allergener. Du kan se allergeninformation i webshoppen, og du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål om indholdet.